Рябко, Марія Євгенівна2024-11-282024Рябко М. Є. Маркетингова характеристика ноу-хау і державної таємниці [Електронний ресурс] / Рябко Марія ; наук. керівник Перерва Петро // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : зб. наук. пр. 7-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 31 жовтня 2024 р., м. Полтава / гол. оргком. Н. Канцедал ; Полтавський державний аграрний університет. – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 1051-1053. – Отримано з https://drive.google.com/file/d/1D0af4IRnGzC4hrV5tDD6-TG-TiklPBR4/view, вільний (дата звернення 28.11.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83863В доповіді доведено, що ноу-хау та державна таємниця мають різні маркетингові характеристики, що відображають їх різне призначення та спосіб використання. Хоча обидва об'єкти потребують ретельного захисту, ноу-хау є комерційним активом, що сприяє розвитку бізнесу, тоді як державна таємниця має стратегічне значення для безпеки держави.ukноу-хаудержавна таємницяметоди порівняннятехнологіїінноваційна діяльністьефективністьпромислові підприємстваМаркетингова характеристика ноу-хау і державної таємниціArticle