Майстро, Дарина СергіївнаПерерва, Петро Григорович2017-01-172017-01-172016Майстро Д. С. Особливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризи / Д. С. Майстро, П. Г. Перерва // 1-а Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації" = І International scientific-practical Internet-conference "Strategically-innovative development of subjects of economic system in the context of globalization", 16-18 листопада 2016 р. : зб. тез наук. робіт. – Кременчук : КрНУ, 2016. – С. 170-172.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26285ukплан стратегічнийрекламаприбутковістьпродукціяспоживачіОсобливості маркетингової діяльності підприємства в умовах економічної кризиThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329