Перерва, Петро ГригоровичКосенко, Олександра ПетрівнаМіщенко, Володимир Акимович2015-01-142015-01-142012Перерва П. Г. Маркетингові підходи до визначення вартості та ризику інвестицій і інновацій на підприємствах електроенергетики / П. Г. Перерва, О. П. Косенко, В. А. Міщенко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 51 (957). – С. 15-22.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11421Проведено аналіз існуючих методів вартісної оцінки технологій та проведена їх класифікація. Розроблено пропозиції по пріоритетному використанню конкретного методу в умовах електроенергетики. Надано конкретні рекомендації по удосконаленню вартісного, прибуткового та ринкового підходів до визначення вартості.The analysis of existing methods of a cost estimation of objects of the intellectual property and their classification is lead. Offers on priority use of a concrete method are developed depending on existing circumstances. The specific proposal on perfection of cost, profitable and market approaches to definition of cost are developed.ukінноваційні технологіїінвестиційні технологіїінтелектуальна власністьвитратний підхідприбутковий підхідринковий підхідelectroenergyinvestmentsinnovationstechnologiesМаркетингові підходи до визначення вартості та ризику інвестицій і інновацій на підприємствах електроенергетикиArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-4028-7697