Ілляшенко, Сергій МиколайовичІлляшенко, Наталія Сергіївна2020-11-232020-11-232020Ілляшенко С. М. Роль і завдання маркетингу в системі управління знаннями підприємства в контексті забезпечення його інноваційного розвитку / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 30 жовтня 2020 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2020. – С. 102-105.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49452Визначено роль і окреслено основні завдання маркетингу в управлінні знаннями підприємства з позицій забезпечення його інноваційного розвитку.The role is defined and the main tasks of marketing in the management of the company's knowledge from the positions of ensuring its innovative development are outlined.ukменеджмент знаньмаркетинг знаньінноваційний розвиток підприємстваknowledge managementknowledge marketinginnovative development of the enterpriseРоль і завдання маркетингу в системі управління знаннями підприємства в контексті забезпечення його інноваційного розвиткуThe role and objectives of marketing in the system of management of knowledge of the enterprise in the context of ensuring its innovative developmentThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-1426-1215