Волченко, Анна СергіївнаПерерва, Петро Григорович2021-12-292021-12-292021Волченко А. С. Інформаційні технології інтелектуального позиціонування сенсорного маркетингу [Електронний ресурс] / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 44-50. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55526.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55526Доведено, що основний вплив сенсорного маркетингу направлено на почуття покупця і його емоційний стан з метою збільшення майбутніх продажів. Даний напрямок ґрунтується на п'яти органах почуттів людини: зір, слух, смак, нюх і дотик.ukсенсорний маркетингінтелектуальне позиціонуваннякреативні технологіїінтелектуальна власністьІнформаційні технології інтелектуального позиціонування сенсорного маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329