Райко, Діана Валеріївна2017-12-062017-12-062014Райко Д. В. Формування департаменту маркетингу промислового підприємства / Д. В. Райко // Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2014. – Розд. 3, п. 3.6. – С. 197-205.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/33163Головною особливістю економічної діяльності сьогодні, починаючи від закупівлі ресурсів та закінчуючи реалізацією продукції, стає необхідність переорієнтації її на маркетинг. Це пояснюється тим, що лише маркетинг дозволяє урахувати взаємний вплив основних зовнішніх і внутрішніх чинників при виборі стратегії реалізації діяльності підприємства та разом з тим виступає сполучною ланкою між елементами усередині виробничо-господарської системи, а також поза нею – між даною системою та елементами зовнішнього середовища. Саме результати маркетингової діяльності в умовах підвищених вимог до обґрунтованості і достовірності одержуваних результатів стають основою всіх подальших управлінських рішень.ukдепартаментмаркетингпромислове підприємствомашинобудівні підприємстваФормування департаменту маркетингу промислового підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X