Васильцова, Світлана Олександрівна2024-08-262024-08-262024Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності" [Електронний ресурс] : для здобувачів денної форми навчання освітньої програми "Маркетинг" першого рівня здобуття вищої освіти спец. 075 "Маркетинг" / уклад. С. О. Васильцова ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2024. – 49 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80424https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80424Посилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринках призводить до впровадження сучасних методів управління підприємством із застосуванням інструментів маркетинг-менеджменту, одним з яких є маркетинговий аудит. На відміну від фінансового аудиту, маркетинговий аудит ґрунтується на аналізі системи показників, від яких залежить успіх підприємства або проекту, що, у свою чергу, стимулює запровадження таких сучасних інструментів, як система якості, система збалансованих показників тощо. Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності – це дисципліна, яка вивчає теорію та практику маркетингового аналізу зовнішніх і внутрішніх складових підприємства, відхилень від запланованих стратегічних, тактичних та операційних цілей і завдань, визначення причин цих відхилень та розробка заходів по вдосконаленню системи маркетинг-менеджменту підприємства, яке працює на міжнародному ринку. Предметом планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності підприємства є систематичне вивчення та аналіз стратегічного планування та виконання маркетингових заходів на міжнародному рівні. Цей предмет охоплює важливі аспекти, такі як розробка міжнародних маркетингових стратегій, позиціонування брендів на світовому ринку, аналіз конкуренції, оцінка міжнародного споживчого ринку, аудит маркетингової діяльності та інші аспекти, пов'язані із глобальною маркетинговою діяльністю підприємств.ukметодичні вказівкипрактичне заняттясамостійнв роботаміжнародна маркетингова діяльністьпланування і аудитмаркетингМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та розрахункового завдання з дисципліни "Планування та аудит міжнародної маркетингової діяльності"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922