Лукієнко, М. О.Нащекіна, Ольга Миколаївна2023-10-152023-10-152016Лукієнко М. О. Порівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингу / М. О. Лукієнко, О. М. Нащекіна // X Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів : матеріали конф., 05-08 квітня 2016 р. : у 3 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 255-256.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/69776ukмаркетингова діяльністьстратегіямотиваційні факторитактичний інструмент маркетингуПорівняльний аналіз стратегічного маркетингового планування та планування на основі тактичного маркетингуArticle