Землякова, Олена ОлександрівнаНетецька, Тетяна МиколаївнаНеустроєва, Гелена ОлегівнаСаліонович, Людмила Миколаївна2021-01-292021-01-292020Позааудиторне читання фахової літератури [Електронний ресурс] : метод. вказівки для самост. роботи студентів-соціологів 1-го курсу / уклад.: О. О. Землякова [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 44 с. – Англ. та укр. мовами. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50638.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50638Актуальність створення методичних вказівок полягає у можливості продовжувати опановувати мову поза основним навчанням, одночасно отримуючи додаткові відомості й цікаву інформацію про ті чи інші явища, процеси, знайомлячись з особливостями вживання певних граматичних та лексичних конструкцій у відповідному контексті. Мета методичних вказівок – навчити студентів швидко отримувати інформацію з тексту. Оволодіння навичкою ознайомлювального читання проходить в два етапи. Спочатку студенти вчаться орієнтуватися в тексті за змістом з опорою на: а) граматичні та лексичні елементи; б) логіко-смислові зв'язки (слова-сигнали), композиційну структуру тексту; в) фонові знання студентів. Такі опори допомагають знайти потрібну інформацію. Далі відбувається вдосконалення навичок швидкого вилучення інформації і виробляється вміння переносити сформовані навички на тексти за фахом.ukметодичні вказівкисоціологіяграматичні елементилексичні елементислова-сигналикомпозиційна структура текстівПозааудиторне читання фахової літературиExtra reading of professional literatureLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0001-5298-0563https://orcid.org/0000-0001-9183-7225https://orcid.org/0000-0001-9005-9273