Сокол, Катерина Михайлівна2018-10-252018-10-252018Сокол К. М. Ітераційна модель формування стратегії міжнародного маркетингу [Елекронний ресурс] / К. М. Сокол // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. – 2018. – Вип. 21. – С. 363-368. – URI: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/21_2018_ukr/61.pdf, вільний (дата звернення 25.10.2018 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/38041У статі розглянуті особливості процесу формування стратегії міжнародного маркетингу та запропоновано алгоритм формування стратегії міжнародного маркетингу в контексті виходу компанії на світовий ринок інформаційних технологій. В якості моделі запропонована ітеративна трирівнева модель формування маркетингової корпоративної стратегії, суть якої полягає в ітеративному характері прийняття управлінських рішень на кожному з трьох рівнів управління компанії. Дана модель передбачає наявність системи міжрівневого зворотного зв'язку в рамках всієї моделі, а в якості рівневого критерію використовується ступінь готовності ІТ-компанії до виходу на світовий ринок інформаційних технологій.The article deal with the peculiarities of the process of forming the strategy of international marketing and proposes an algorithm for the formation of an international marketing strategy in the context of the companies entering the world market of information technologies. As a model is proposed an iterative three-level model for forming a marketing corporate strategy, the essence of which is the iterative nature of making managerial decisions at each of the three levels of company management. This model implies the existence of a system of inter-level feedback throughout the model, and as a level criterion, the degree of readiness of the IT company to enter the global information technology market is used.ukстратегії міжнародного маркетингусвітовий ринок інформаційних технологійформування стратегіїітеративна трирівнева модельinternational marketing strategiesglobal information technology marketiterative three-level modelІтераційна модель формування стратегії міжнародного маркетингуIterative model for the formation of an international marketing strategyArticlehttps://orcid.org/0000-0003-1985-5992