Ганус, А. І.Іваницький, Вадим ДорофійовичВласенко, А. В.2015-03-242015-03-242013Ганус А. І. Проектування розвитку корпоративної культури підприємства для надання конкурентних переваг / А. І. Ганус, В. Д. Іваницький, А. В. Власенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 36-37 (40-41). – С. 141-156.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13697В статті обґрунтовано роль корпоративної культури у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розкрито сутність чотирьох типів корпоративної культури підприємства. Виявлені основні типи корпоративних культур на конкретному підприємстві та оцінено їх вплив на імідж та конкурентоспроможність підприємства.The role of corporate culture in competitiveness of the enterprise is based in the article. The essence of the influence of corporate culture on the company's competitiveness. The basic types of interaction of corporate culture in the company and its impact on the image and competitiveness.ukтипологіяцінності корпоративніконкурентоспроможністьперсоналоцінювання експертнеіміджcorporate culturecorporate valuescompetitivenessstaffcompetitive advantagesimageПроектування розвитку корпоративної культури підприємства для надання конкурентних перевагCorporate culture as a key competitive advantage of the companyArticle