Петрухнов, Олексій ВалерійовичШапран, Євген Миколайович2023-12-252023-12-252023Петрухнов О. В. Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗ / О. В. Петрухнов, Є. М. Шапран // Сучасна наука та освіта: стан, проблеми, перспективи : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 березня 2023 р. – Полтава : ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2023. – С. 146-149.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72205У роботі розглядаються проблеми застосування брендингу у вищих навчальних закладах. Запропоновано етапи формування бренду ВНЗ. У результаті сформовано стратегічний успіх ВНЗ при використанні брендингу.The paper deals with the problems of branding in higher education institutions. The stages of formation of the university brand are proposed. As a result, the strategic success of higher education institutions when using branding is formed.ukбрендингконкурентоспроможністьбрендВНЗbrandingcompetitivenessbranduniversityБрендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності ВНЗBranding as a tool for increasing the competitiveness of universitiesArticlehttps://orcid.org/0009-0008-2162-4732https://orcid.org/0000-0002-9236-0905