Ларка, Людмила Сергіївна2024-01-042024-01-042023Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства" : для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Л. С. Ларка. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 48 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72602Конспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» розроблено згідно освітньо-науковій програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» спрямована на ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти щодо розгляду діагностики як процесу пізнання, що полягає в одержанні, переробці й використанні значущої інформації про певне явище за допомогою його розпізнавання у сфері управління маркетингом. Конспект лекцій містить п’ять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.ukмаркетингова діагностикаконспект лекційКРІспоживачіоцінюванняаналіздіагностика маркетингової діяльності підприємстваКонспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464