Главчева, Юлія Миколаївна2022-11-102022-11-102022Главчева Ю. М. Публікаційна стратегія, як основа наукової репутації [Електронний ресурс] / Ю. М. Главчева // Інформаційні технології і автоматизація–2022 : матеріали 15-ї міжнар. наук.-практ. конф., 20-21 жовтня 2022 р. = Information technologies and automation–2022 : proc. of the 15th Intern. Sci. and Practic. Conf., October 20-21, 2022 / орг. ком.: Б. В. Єгоров [та ін.] ; Одес. нац. технол. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Одеса, 2022. – С. 219-221. – URL: https://card-file.ontu.edu.ua/handle/123456789/23815, вільний (дата звернення 10.11.2022 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59101Наукова репутація є важливою складовою іміджу ученого. Наукова репутація складається з багатьох елементів. Одним з них є наукова публікація. В тезах розглядається питання вибору видання для публікації результатів досліджень. Видання може впливати як на покращення наукової репутації, так і нашкодити науковцю. Легко доступні та агресивно поводяться хижацькі видання. Ознаки хижацьких видань не завжди легко визначити. Саме тому співробітник бібліотек, як експерти з наукових комунікацій, мають можливість допомогти науковцям з формуванням ефективної публікаційної стратегії.ukнаукова репутаціяпублікаційна діяльністьнауково-педагогічні працівникирейтингихижацькі виданняKey Performance IndicatorsПублікаційна стратегія, як основа наукової репутаціїThesishttps://orcid.org/0000-0001-7991-5411