Кучинський, Володимир АнатолійовичБоровська, Віолетта Андріївна2023-12-112023-12-112023Кучинський В. А. Значення бренду роботодавця для корпоративної культури компанії / В. А. Кучинський, В. А. Боровська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2023, [17-20 травня 2023 р.] / гол. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 739.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71752Бренд роботодавця є інструментом підвищення ефективності використання персоналу, який розроблено, щоб дати працівникам докази поєднання матеріальних і нематеріальних елементів системи корпоративних цінностей, як основи функціонування бізнесу. Ідея HR-бренду полягає в тому, що компанія презентує себе, як турботливого роботодавця, який піклується про своїх працівників.ukбренд роботодавцяпродуктивність працізайнятість працівниківкорпоративна культурасистема корпоративних цінностейЗначення бренду роботодавця для корпоративної культури компаніїArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6058-3709