Олійник, Віктор Васильович2015-01-142015-01-142010Олійник В. В. Професійне удосконалення науково-педагогічних працівників: проблеми та шляхи вирішення / В. В. Олійник // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 1. – С. 88-97.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11456У статті розглядається проблема професійного вдосконалення науково-педагогічних працівників у взаємозв’язку: якість викладацького персоналу ВНЗ → якість підготовки спеціаліста → якість підготовки учня. На основі аналізу характеристик особистості педагога вищої школи в новій інтелектно-інформаційній епосі та ситуацій щодо професії педагога і наявного якісного кадрового потенціалу ВНЗ обгрунтовуються підходи та шляхи розбудови системи фахового зростання викладачів. Подаються інноваційні бачення ормування освітньої політики у підготовці та підвищенні кваліфікації педагогічних працівників, що базуються на засадах андрагогіки, компетентнісного підходу та інноваційних педагогічних практик.The article deals with the issue of professional upgrading and development of scientific and pedagogical personal in the link: quality of the professional personal quality of initial professional training quality of students training. At the basis of the analysis of pedagogue’s personality characteristics the approaches and issues of educational profession as well as the ways and issues of the professional grow are discussed. The innovation vision of the education policy of initial and inservice training of pedagogical personal which are based on the andragogy and competency based approaches as well as on the innovational pedagogical practices.ukвикладацький складпідготовка спеціалістівособистість педагогакадровий потенціалпідвищення кваліфікаціїПрофесійне удосконалення науково-педагогічних працівників: проблеми та шляхи вирішенняРrofessional upgrading of scientific and pedagogical specialists: problems and ways of problem solvingArticle