Ілляшенко, Сергій МиколайовичІлляшенко, Наталія СергіївнаДериколенко, Анна Олександрівна2020-04-292020-04-292016Ілляшенко С. М. Особливості застосування інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку / С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, А. О. Дериколенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доп. 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 3-5 листопада 2016 р. – Львів : Львівська політехніка, 2016. – С. 85-87.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45983ukмедійна рекламаелектронні торгові майданчикисоціальні медіатоваровиробникимаркетингова діяльністьдошки оголошеньSEO-оптимізаціяОсобливості застосування інструментів Інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринкуThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788