Ілляшенко, Сергій МиколайовичРудь, Марія Петрівна2020-04-282020-04-282019Ілляшенко С. М. Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу / С. М. Ілляшенко, М. П. Рудь // Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес : матеріали 1-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 грудня 2019 р. – Київ : ДУТ, 2019. – С. 47-50.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/45973ukконкурентні позиціїтоварна політикапартизанський маркетингфріміумрекламні каталогипровокаційний маркетингвірусний маркетингМаркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788