Омельченко, Л. М.Керницький, О. М.Шалімова, І. М.2015-01-242015-01-242010Омельченко Л. М. Педагогічні умови формування ключових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю / Л. М. Омельченко, О. М. Керницький, І. М. Шалімова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 166-170.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12248У статті проведено аналіз проблеми формування ключових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілю, сформульовано та визначено педагогічні умови забезпечення цього процесу та визначено роль викладачів ВНЗThe article analyzes the problems of formation of key competencies for future engineers and teachers of the energy profile, formulated and defined pedagogical conditions for this process and the role of teachers collegeukпрофесійна компетентністьпрофесійне становленнякомпетентнісний підхідрозвиток особистостіінженер-викладачПедагогічні умови формування ключових компетенцій майбутніх інженерів-педагогів енергетичного профілюРedagogical conditions in developing key competences future engineers educationalists energy profileArticle