Кобєлєв, Валерій МиколайовичШляхова, К. С.2015-01-262015-01-262011Кобєлєв В. М. Мобільний маркетинг – новий інструментарій маркетолога / В. М. Кобєлєв, К. С. Шляхова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 8. – С. 44-49.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12525Мобільна реклама набуває дедалі більшої популярності. Розглянуто можливості мобільного маркетингу на прикладах їх використання зарубіжними і українськими виробниками товарів та послуг. На основі цих досліджень висунуто прогнози відносно перспектив його розвитку.Mobile advertising has become more and more popular. In clause are study opportunity of use of mobile marketing. They are explore by examples of foreign and Ukrainian manufacturers. On the basis of this explore set as predictions about the prospects for its developmentukмобільна рекламамаркетингові агентстваканал комунікаціїдіалог зі споживачеммобільні пересиланняМобільний маркетинг – новий інструментарій маркетологаArticle