Шевлюга, О. Г.2024-02-112024-02-112019Шевлюга О. Г. Врахування знання кольору упаковки продукції при формуванні попиту на неї / О. Г. Шевлюга // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 405.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/73948ukмаркетингспоживачпопиткольор упаковки продукціїтоварВрахування знання кольору упаковки продукції при формуванні попиту на неїArticle