Кремень, Василь ГригоровичБиков, Валерій Юхимович2014-06-092014-06-092013Кремень В. Г. Категорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосування / В. Г. Кремень, В. Ю. Биков // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2013. – № 2. – С. 3-16.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7282У статті розкрито шляхи освітнього застосування предметного простору об'єктивного (реального) світу. Надано тлумачення термінів відповідних предметно-інформаційних утворень: електронні освітні ресурси, інформаційні (інформаційно-освітні) середовище i проcтiр навчального закладу та педaгогiчної системи, системи освіти та Єдиного освітнього простору системи освіти, Глобальний інформаційно-освітній проcтiр.In the article the way the educational use of objective space objective (real) world. Given the interpretation of a subject-related information entities: the electronic educational resources, information (information and education) and the space environment of the institution and the educational system, the education system and the unified educational space of the education system, global information and education space.ukпроcтiрсередовищезагальний об'єктний проcтiрфункціональні cервicнi підсистемиgeneral object spacefunctional utility of the systemКатегорії "простір" i "середовище": особливості модельного подання та освітнього застосуванняCategory "space" and "environment": features model submissions and educational applicationArticle