Карєвік, О. О.Шалімова, Л. М.Руднєва, І. М.2016-11-032016-11-032010Карєвік О. О. З досвіду впровадження технології дистанційного навчання в економічній освіті сучасної України / О. О. Карєвік, Л. М. Шалімова, І. М. Руднєва // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – № 8. – С. 71-78.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/24274Економічна освіта сьогодні повинна підготувати фахівця, який буде здатний успішно працювати в умовах глобалізованого ринку. Наголос все більше робиться на універсальність підготовки випускника та його адаптованість до ринку праці, на особистісну орієнтованість навчального процесу, його інформатизацію. Стаття містить у собі аналіз позитивних та негативних рис дистанційної освіти, як сучасної технології інтерактивного освітнього процесу, на прикладі вищих навчальних закладів України, які вже не один рік організують навчання окремих категорій студентів у такому форматі.Economic education must prepare a specialist which will be able successfully to work in the conditions of globalizing market today. More emphasized on universality of preparation of graduating student and his adapted to the labour-market, on personality oriented of educational process, his informatization. The article contains the analysis of positive and negative lines of the controlled from distance education, as modern technology of interactive educational process, on the example of higher educational establishments of Ukraine, which already a not alone year will be organized by the studies of separate categories of students in such format.ukдистанційне навчанняінформатизація освітнього процесуфахова компетентністьглобальний інформаційний простірінтерактивне навчаннячатвикладач-тьюторлектор-експертвикладач організаторЗ досвіду впровадження технології дистанційного навчання в економічній освіті сучасної УкраїниArticle