Підбуцька, Ніна Вікторівна2015-03-202015-03-202013Підбуцька Н. В. Навчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студента / Н. В. Підбуцька // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. VI Кримські педагогічні читання : "Нові педагогічні технології в освіті та формування гуманітарно-технічної еліти" : матер. Міжнар. наук.-практ. конф., 21-24 травня 2013 р. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – Вип. 34-35 (38-39). – С. 256-264.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13638У статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблений аналіз критеріїв професійної ідентичності майбутнього фахівця.In the article the notion of the professional identity of the students, analyses its structure. Emphasis is placed on the fact that the process of the formation of the investigated phenomenon consists of three stages: the adaptation, stabilizer, clarifying. An analysis of criteria of professional identity of the future specialist.ukсамовизначення професійнепідготовка професійнапідготовка фахівцівосвіта вищаprofessional identityprofessional self-determinationНавчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студентаHigher education as a factor of development of professional identity of the studentsArticle