Косенко, Олександра ПетрівнаГрабовенко, Є. В.Плотніков, Ф. М.2014-10-222014-10-222014Косенко О.П. Особливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовах / О. П. Косенко, Є. В. Грабовенко, Ф. М. Плотніков // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 34 (1077). – С. 121-127.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9683В статті розглянуті основні переваги і недоліки використання цифрового маркетингу, як нової маркетингової технології. Виявлені особливості даної технології. Подано рекомендації щодо застосування цифрового маркетингу.Basic advantages and lacks of the use of the digital marketing are considered in the article, as to new marketing technology. The features of this technology are educed. Recommendations are presented on the use of the digital marketing.ukмаркетингцифровий маркетингмаркетингові технологіїінтернет-технологіїконтентцифрові медіа каналиmarketingdigital marketingmarketing technologiesinternet technologiescontentdigital medias are channelsОсобливості використання цифрового маркетингу в сучасних умовахDigital marketing in the current situationArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697