Атаманюкова, О. В.Райко, Діана Валеріївна2024-03-092024-03-092018Атаманюкова О. В. Вплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарів / О. В. Атаманюкова, Д. В. Райко // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 166.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75237ukрекламаспоживачтоварбрендпсихологічний впливВплив реклами на формування відношення споживача до купівлі товарівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9307-103X