Курбатова (Татаринцева), Юлия Леонидовна2017-06-152017-06-152016Курбатова Ю. Л. Внедрение инструментария маркетинга впечатлений в интернет торговле / Ю. Л. Курбатова // Економіка. Фінанси. Право. – 2016. – № 1/1. – С. 17-21.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/30112Статья посвящена практическим аспектам внедрения теории маркетинга впечатлений для предприятий, осуществляющих сбыт продукции путем интернет торговли. Обоснованы мероприятия соответствующие четырем областям впечатлений: обучение, экономия, развлечения, эстетика.The article is devoted to the practical aspects of the introduction of the theory of marketing experience for companies engaged in the sale of products through online trading. Measures corresponding to the four areas of experience: education, economy, entertainment and aesthetics are based.ruмаркетинг впечатленийинтернет торговляобласти впечатленийmarketing experienceonline tradeareas of experiencespractical aspectsВнедрение инструментария маркетинга впечатлений в интернет торговлеImplementation tools of marketing experience in the internet tradeArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2910-9280