Пономарьов, Олександр Семенович2016-09-012016-09-012015Пономарьов О. С. Парадигма розуміння / О. С. Пономарьов // Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи : зб. матер. 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 квітня 2015р., м. Харків. – Харків : Міськдрук, 2015. – С. 46-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23012В умовах інноваційного розвитку і становлення інтелектуальної економіки традиційна освітня парадигма, орієнтована на знання, вичерпала себе. Реалії сьогодення вимагають від системи освіти оновлення змісту навчання і забезпечення глибокого його розуміння учнями і студентами. Це зумовлює потребу в розвитку педагогічної герменевтики. Нового підходу вимагає система оцінки результатів навчання.In terms of innovative development and establishment of knowledge-based economy the traditional paradigm of education focused on knowledge, has exhausted itself. Modern realities demand from the educational system updates the content of education and ensuring its understanding of pupils and students. This leads to the need to develop pedagogical hermeneutics. New approach requires the evaluation study system.ukосвіта УкраїнизнаннязасвоєннягерменевтикареформуванняпублікаціїparadigmknowledgeunderstandinglearninghermeneuticsПарадигма розумінняThe paradigm of understandingArticle