Марченко, С. М.Матвієнко, М. О.2022-11-212022-11-212022Марченко С. М. Аналіз застосування мультимедійних методів для формування маркетингових стратегій реклами навчальних закладів / С. М. Марченко, М. О. Матвієнко // Інформаційні проблеми теорії акустичних, радіоелектронних і телекомунікаційних систем (IPST-2022) : тези доп. 11-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 11-13 листопада 2022 р., м. Харків / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Єфименко С. А., 2022. – С. 30-32.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59429ukінтернет-рекламамедійна рекламабанерна рекламавідеоконтентвідеорекламаАналіз застосування мультимедійних методів для формування маркетингових стратегій реклами навчальних закладівThesis