Перерва, Петро ГригоровичТимофєєв, Володимир МиколайовичПогорєлов, Микола ІвановичГаврись, Олександр МиколайовичЛарка, Микола ІвановичМаслак, Ольга ІванівнаПогорєлов, Сергій МиколайовичШишка, Роман Богданович2017-01-182017-01-182004Економіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльності : навч. посібник / П. Г. Перерва [та ін.] ; ред.: П. Г. Перерва, О. М. Гаврись, М. І. Погорєлов ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2004. – 632 с.5-7763-1835-1https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26309У навчальному посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.ukвласність інтелектуальнапотенціалкон'юнктура ринкупереваги конкурентнідіяльність інноваційнарозвиток сталийЕкономіка і маркетинг виробничо-підприємницької діяльностіBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329