Білоцерківський, Олександр Борисович2020-12-092020-12-092020Білоцерківський О. Б. Вибір, впровадження та вдосконалення CRM-систем торгівельних підприємств : проблеми та шляхи вирішення / О. Б. Білоцерківський // Держава, галузі, підприємства, бізнес : реалії і тенденції економічного, інформаційного та технічного розвитку : монографія / ред.: Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріна. – Дніпро : Пороги, 2020. – Розд. 5.2. – С. 305-312.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49718Експертним методом перевірено ступінь узгодженості думок експертів щодо рейтингу чотирьох CRM-систем: Terrasoft Creatio, Bitrix24, AmoCRM, «Мегаплан». Визначено найбільш оптимальну CRM-систему для управління торговельними підприємствами України. Процес впровадження та вдосконалення інформаційної системи управління торговельним підприємством умовно поділено на три етапи: 1) підготовчий етап, 2) етап впровадження, 3) етап вдосконалення. В рамках кожного етапу конкретизовано рекомендовані заходи. Визначено перспективні напрямки вдосконалення CRM-систем на торговельному підприємстві. Розглянуто світові тенденції розвитку ринку CRM-систем. Наведено методичну та практичну цінність результатів дослідження.ukвибірвпровадженнявдосконаленняCRM-систематорговельне підприємствометодика рейтингової оцінкиекспертний методінформаційна системасвітові напрямки удосконаленнясвітові тенденції розвиткуавтоматизація бізнес-процесівВибір, впровадження та вдосконалення CRM-систем торгівельних підприємств: проблеми та шляхи вирішенняBook chapterhttps://orcid.org/0000-0003-4707-7964