Римаренко, О. Г.Мельчаковський, В. Ю.Ольховська, В. В.2025-01-032024Римаренко О. Г. Аналітичний огляд розвитку створення рекламної продукції / О. Г. Римаренко, В. Ю. Мельчаковський, В. В. Ольховська // Інформаційні проблеми теорії акустичних, радіоелектронних і телекомунікаційних систем (IPST-2024) : тези доп. 13-ї Міжнар. наук.-техн. конф., 11-13 листопада 2024 р., м. Харків / Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 167-169https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84897ukаналітичний оглядствореннярекламна продукціяінструмент маркетингурекламні технологіїрозвитокАналітичний огляд розвитку створення рекламної продукціїArticle