Івахненко, Андрій Володимирович2024-11-092024Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 073 "Менеджмент" освітнього рівня "магістр" / уклад. А. В. Івахненко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 21 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83260Важливими елементами, які розглядатимуться у курсі, є різноманітні інструменти та стратегії, що використовуються для досягнення успіху на міжнародних ринках. Студенти матимуть можливість вивчити вплив культурних, економічних та політичних чинників на маркетингові рішення, а також особливості ведення бізнесу в різних регіонах світу.ukметодичні вказівкисамостійна роботаміжнародний маркетингменеджментмаркетингова інформаційна система.управлінські рішеннятоварна політиказбутова політикаМетодичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг"Learning Object