Сергеєва, Л.2015-01-242015-01-242010Сергеєва Л. Підготовка педагогів професійно-технічних навчальних закладів як науково-педагогічна проблема / Л. Сергеєва // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 245-250.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/12253Мова йде про специфіку професійно-педагогічної діяльності педагога, що полягає у поєднанні в ній інженерної та педагогічної складових, заснованих на високому рівні готовності до здійснення теоретичного і практичного навчання учнівської молодіQuestion is about a specific professionally pedagogical to activity of teacher, which consists in combination in it engineer and pedagogical constituents, based on the high level of readiness to realization of theoretical and practical studies of student's young peopleukпрофесійне навчанняінженерна складовапедагогічна складоваінженер-педагогфахова підготовкаПідготовка педагогів професійно-технічних навчальних закладів як науково-педагогічна проблемаРreparation of teachers vocational and technical education as a scientific-pedagogical problemsArticle