Самородов, Вадим БорисовичГармаш, Дмитро Олександрович2019-03-042019-03-042018Самородов В. Б. Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією / В. Б. Самородов, Д. О. Гармаш // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Автомобіле- та тракторобудування = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Automobile and tractor building : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 49 (1325). – С. 32-39.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40037Підвищення технічних показників завжди мало пріоритетний характер на всіх етапах розвитку автомобіле- і тракторобудування. В представленній статті піде мова про теоретичне обгрунтування використання гідрооб’ємно-механічної трансмісії. В якості об’єкта дослідження були використані двопотокова ГОМТ №1, розроблена кафедрою «Автомобіле- і тракторобудування» НТУ «ХПІ», та автомобіль КрАЗ 6233МIncreasing technical indicators has always been a priority at all stages of the development of automobile and tractor construction. This article will discuss the theoretical rationale for the use of hydraulic continuously variable transmissions. The objects of the study were used double-flow GOMT №1, developed at the department "Automobile and tractor" NTU "KhPI", and the automobile KrAZ 6233Mukбезступінчата трансмісіягідрооб’ємна передачаматричний аналіздинамічна характеристикагідравлічні втратиcontinuously variable transmissionhydraulic transmissiontechnical parametersmatrix analysishydraulic lossesТеоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісієюTheoretical analysis if the main traction indicarots of a truck with double-flow hydromechanical transmissionArticle