Резнік, Світлана МиколаївнаІгнатюк, Ольга АнатоліївнаСолодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна2023-01-102023-01-102022Резнік С. Взаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогів / С. Резнік, О. Ігнатюк, Т. Солодовник // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 4. – С. 39-50.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61081У статті визначено, що лідерська поведінка викладачів має взаємозв'язок із сприйняттям майбутніми фахівцями з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України свого лідерського потенціалу. Для забезпечення успішного формування лідерського потенціалу у майбутніх фахівців з правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України рекомендовано педагогам профільних закладів освіти: по-перше, розвивати та вдосконалювати власний лідерський стиль; по-друге, ефективно використовувати мотивування здобувачів освіти до розкриття власного лідерського потенціалу.It is determined in the article that teachers’ leadership behavior has a significant relation with the perception of their leadership potential by future specialists in law enforcement in the penitentiary system of Ukraine. For ensuring successful formation of leadership potential in future specialists in law enforcement in the penitentiary system of Ukraine, the following can be recommended to pedagogues at training institutions: first, to develop and improve their own leadership style; second, to efficiently use the motivation of applicants for education so that they could discover their leadership potential.ukлідерський потенціалпенітенціарна система Українивикладацьке лідерствотранзакційне лідерствонавчальна мотиваціятрансформаційне лідерстволідерські стилідемократичне лідерствоleadership potentialpenitentiary system of Ukraineteacher's leadershiptransactional leadershiptraining motivationtransformational leadershipleadership stylesdemocratic leadershipВзаємозв'язок лідерського потенціалу майбутніх фахівців із правоохоронної діяльності пенітенціарної системи України з їхньою навчальною мотивацією та лідерським стилем педагогівThe relationship of leadership potential of future specialists from law enforcement activities of the penitentiary system of Ukraine with their educational motivation and the leadership style of teachersArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2022.4.04https://orcid.org/0000-0001-8310-1242https://orcid.org/0000-0002-5710-7752https://orcid.org/0000-0002-7772-9938