Романовський, Олександр ГеоргійовичМороз, Володимир Михайлович2015-11-112015-11-112014Романовський О. Г. Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти / О. Г. Романовський, В. М. Мороз // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 3. – С. 3-13.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18051У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти.The article analyzes the contents of the most common models of double degree programs by the universities. In the article there are advantages and disadvantages of individual models of double degree defined and authors' point of view proposed as for elements of mechanism of their implementation. In addition, the article examines the main obstacles that affect the efficiency of double degree programs in the national higher educational system.ukБолонський процесринок освітніх послугдистанційне навчанняефективність реалізації програмdouble degree programsBologna processhigher educationeducation marketdistance learningПрограми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освітиPrograms of double degree: models and obstacles to implementation within the national higher education systemArticle