Глізнуца, Марина ЮріївнаКучіна, Світлана ЕдуардівнаПерерва, Петро Григорович2024-05-212024-05-212024Глізнуца М. Ю. Організаційні структури мережевого бізнесу [Електронний ресурс] / М. Ю. Глізнуца, С. Е. Кучіна, П. Г. Перерва // Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали 14-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 27–28 березня 2024 року) = Network business: formation, problems, innovations : materials 14th Intern. sci. and practical internet conf. (Poltava, March 27–28, 2024). – Електрон. текст. дані. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 118-120. – Отримано з http://www.commerce.puet.edu.ua/files/conf-issues280324.pdf, вільний (дата звернення 21.05.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/77508Доведено, що організаційні форми мережевої моделі характеризуються організаційною мобільністю і доцільністю, що дозволяє мережевим структурам перерозподіляти активи і підвищувати вартість наявного майна. Таким чином, мережева мережа пропонує нетрадиційний погляд на потенційні результати мережевих структур.ukторгівлямережевий бізнесринокспоживачімаркетингпідприємстваОрганізаційні структури мережевого бізнесуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329