Мірошник, Марія ВолодимирівнаНаливко, Є. С.Хоробрих, А. А.2024-04-032024-04-032024Мірошник М. В. Сучасні маркетингові технології [Електронний ресурс] / Мірошник М. В., Наливко Є. С., Хоробрих А. А. // Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 березня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. – С. 185-186. – Отримано з https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf, вільний (дата звернення 20.06.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76026ukмаркетингмаркетингові технологіївіртуальні реальністьштучний інтелектмесенджериперсоналізаціяСучасні маркетингові технологіїModern marketing technologiesArticlehttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587