Підбуцька, Ніна Вікторівна2018-02-022018-02-022017Підбуцька Н. Психологічні аспекти становлення професіоналізму майбутнього фахівця: модель та структура / Н. Підбуцька // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 4. – С. 41-51.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34265У статті досліджується проблема професіоналізму майбутнього фахівця з психологічної точки зору. Розкривається необхідність звертання уваги на розвиток професіоналізму ще під час навчання у вищому навчальному закладі. Презентовано модель становлення професіоналізму суб’єкта діяльності. Обґрунтовано рівні розвитку професіоналізму як психологічного конструкту у його макроструктурі.The article examines the problem of professionalism of the future specialist from the psychological point of view. Reveals the necessity of paying attention to the development of professionalism during education in higher educational institution. Presented the model of formation of professionalism of the subject activities. Justified levels of development of professionalism as a psychological construct in its macrostructure.ukпрофесійне становленняінтегративний підхідвищій навчальний закладВНЗprofessional developmentintegrative approachПсихологічні аспекти становлення професіоналізму майбутнього фахівця: модель та структураPsychological aspects of a future specialist’s professionalism formationArticle