Єршова, Наталя Юріївна2023-03-062023-03-062022Єршова Н. Ю. Обліково-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності підприємства / Н. Ю. Єршова // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2022. – № 7-8 (173-174). – С. 3-11.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63061У статті розглянуті теоретичні та практичні аспекти обліково-аналітичного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. На основі статистичного аналізу доведено значущість маркетингової діяльність для суб'єктів господарювання. Приведено авторське уявлення про місце і роль обліково-аналітичного забезпечення в системі управління маркетингової діяльністю підприємства. Узагальнено функції обліково-аналітичного забезпечення маркетингової діяльності суб'єкта господарювання. Наведено авторське уявлення щодо системи обліково-аналітичного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Сформульовані основні завдання бухгалтера для правильної організації аналітичної роботи на підприємстві.In the article, the theoretical and practical aspects of accounting and analytical support for the marketing activities of an enterprise are considered. The significance of marketing activities for business entities is proved on the basis of statistical analysis. The author's opinion on the place and role of accounting and analytical support in the system of managing the marketing activities of an enterprise is presented. The functions of accounting and analytical support for the marketing activities of the enterprise are summarized. The author's idea of the system of accounting and analytical support for the marketing activities of the enterprise is formulated. The main tasks of an accountant for the proper organization of analytical work are formulated.ukобліково-аналітичне забезпеченнямаркетингобсяг реалізаціїсистема управлінняпідприємствоaccounting and analytical supportmarketingsales volumemanagement systementerpriseОбліково-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності підприємстваAccounting and analytical support of the marketing activity of the enterpriseArticledoi.org/10.20998/2313-8890.2022.07.01