Авшенюк, Н. М.2014-08-222014-08-222014Авшенюк Н. М. Науковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явище / Н. М. Авшенюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 1. – С. 34-49.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8326У сатті здійснено семантичний аналіз термінів, що позначають явище "транснаціональна вища освіта" з огляду на особливості їхнього використання у наукових працях дослідників у галузі соціальних наук, документах міжнародних організацій, урядових і неурядових освітніх структур країн, залучених до процесів міжнародної інтеграції у сфері освіти, з метою виявлення сутності досліджуваного феномена. З'ясовано, що термін "транснаціональна вища освіта", як правило, вживаеться для означення реального або віртуального пересування студентів, педагогів, академічних програм та знаннєвих потоків з однієї країни в іншу.ukсемантичний аналіз термінівнаукові працідослідникинеурядова освітня структураtransnational higher educationsemantic analysispedagogical phenomenonНауковий дискурс про транснаціональну вищу освіту як соціально-педагогічне явищеScientific discourse about transnational higher education as social and pedagogical phenomenonArticle