Косенко, Олександра ПетрівнаСтарицька, Н. Ю.2014-09-172014-09-172013Косенко О. П. Краудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологій / О. П. Косенко, Н. Ю. Старицька // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2013. – № 67 (1040), ч. 2. – С. 93-98.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8836Розглянуті основні поняття краудсорсингу та краудфандінгу, як нової маркетингової технології. Виявлені основні переваги та недоліки даного методу. Подано рекомендації щодо поліпшення роботи з краудсорсинг, краудфандінгу.The basic concept crowdsourcing and сrawdfounding as a new marketing technology. The key advantages and disadvantages of this method. Recommendations for improving the work of crowdsourcing, сrawdfoundingukмаркетингові технологіїкраудсорсингкраудфандиндінггенерація ідеймінімізація витратінтернет-технологіїmarketing technologycrowdsourcingidea generationcost minimizationInternet technologiesКраудсорсинг – новий метод сучасних маркетингових технологійArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4028-7697