Райко, Діана ВалеріївнаШипуліна, Юлія Сергіївна2023-01-112023-01-112022Райко Д. В. Маркетингова товарна політика : навч. посібник / Д. В. Райко, Ю. С. Шипуліна ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Суми : Триторія, 2022. – 158 с.978-617-7971-11-4https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61119Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу "Маркетингова товарна політика". Розглянуто основні поняття товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки. Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингової товарної політики.ukнавчальний посібниксамостійна роботатоваркомерційні характеристикиринокасортиментжиттєвий циклякість продукціїуправліннястандартизаціясертифікаціяконкурентоспроможністьМаркетингова товарна політикаLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-9307-103Xhttps://orcid.org/0000-0002-8133-578X