Данько, Тарас Володимирович2014-02-072014-02-072013Данько Т. В. Концептуальна модель управління маркетингом на високотехнологічному підприємстві / Т. В. Данько // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 44 (1017). – С. 24-34.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3947Розглянуто сучасні підходи до управління високотехнологічним маркетингом, на основі чого визначено фактори, які мають безпосередній вплив на результати та ефективність маркетингової діяльності на високотехнологічному підприємстві. Узагальнення розглянутих підходів дозволило розробити концептуальну модель управління високотехнологічним маркетингом, виділивши в ній стратегічний рівень управління, куди віднесено функції з забезпечення ринкової орієнтації, планування, розвитку здатностей, організації та бюджетування маркетингової діяльності.The study systematizes modern approaches to the management of marketing function at the high-tech company that allows to identify factors that have direct impact on the high-tech marketing performance. Consequently the conceptual model of management process of high-tech marketing was suggested, where, in particular, the strategic management level was defined including the following elements: market orientation, planning, capability development, organizing and budgeting of marketing operations.ukмаркетинг високотехнологічнийорієнтація ринковаздатності маркетинговіAgile маркетингhigh-tech marketingmarketing managementmarket orientationmarketing abilityAgile marketingКонцептуальна модель управління маркетингом на високотехнологічному підприємствіArticle