Заруба, Віктор ЯковлевичРайко, Діана ВалеріївнаАнтонець, Ольга ОлександрівнаСавченко, Ольга ІгорівнаНестеренко, Роман ОлександровичПарфентенко, Ірина Анатоліївна2018-06-192018-06-192015Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : навч.-метод. посібник / В. Я. Заруба [та ін.] ; ред.: В. Я. Заруба, Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Щедра садиба плюс, 2015. – 110 с.978-617-7017-73-7https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36772Навчально-методичний посібник містить навчальний матеріал і методичні рекомендації для проведення дослідницького тренінгу із використанням ділової гри "Ринок ідей". Метою тренінгу є набуття студентами знань і вмінь щодо пошуку ідей товарних інновацій відповідно до потреб ринку, а також розвиток їх креативних здібностей. Призначено для студентів напряму підготовки "Маркетинг", а також для викладачів, які забезпечують проведення дослідницького тренінгу.The Training Handbook includes training material and guidelines for research training using busines game "Ideas Market". Aim of the training is give the students of knowledge and skills that to identify and solve practical problems of enterprises and the same develop their creative abilities. For the students of specialty "Marketing", of lecturers who ensure the holding of research training is intended.ukмаркетинг інноваційmarketing of innovationsінновації в маркетингуinnovations in marketingдослідницький тренінгresearch trainingДослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингуBookhttps://orcid.org/0000-0002-3796-7544https://orcid.org/0000-0002-3827-0108