Ємцов, Є. В.Шевченко, Марина Миколаївна2015-12-142015-12-142014Ємцов Є. В. Стратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринках / Є. В. Ємцов, М. М. Шевченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 66 (1108). – С. 71-76.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18844У статті розглянуто сутність стратегії ЗЕД в економічній сфері діяльності, етапи формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано необхідність розробки зовнішньоекономічної стратегії підприємства, дослідження дозволили уточнити визначення стратегії ЗЕД підприємства як окремого виду функціональних стратегій підприємства, були визначені основні чинники впливу на формування стратегії ЗЕД, а також етапи її формування. Викладенні положення є основою для визначення показників, що кількісно характеризують успішність стратегії зовнішньої діяльності.The article examines the strategy of foreign trade in economic activity and stages of the strategy of foreign trade. The necessity of development of foreign economic strategy research to clarify the definition of strategy allowed foreign trade enterprises as separate functional strategies enterprises were the basic factors influence the formation of foreign trade strategy, and the stages of its formation. Provisions set out the basis for the definition of indicators quantifies the success of the strategy's external activities.ukзовнішньоекономічна діяльністькомплексністьгетерархічність стратегійринкові відносиниспоживачіforeign tradeindustrystrategydevelopmentСтратегія ЗЕД проміслового підприємства на глобальних ринкахArticle