Журавльова, І. В.2015-10-202015-10-202011Журавльова І. В. Емпіричні дослідження факторів впливу на вартість підприємств / І. В. Журавльова // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2011. – № 61. – С. 35-41.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17577Розглянуто сутність поняття вартість підприємства, фактори впливу на вартість. Запропоновано методичний підхід до дослідження факторів впливу на підґрунті регресійного та факторного аналізів. Представлені результати емпіричних досліджень факторів впливу на ринкову вартість підприємств машинобудування Харківського регіону. На підґрунті регресійного аналізу виявлено закономірності взаємозв’язку між ринковою вартістю та вартістю інтелектуального капіталу, інтелектуальним коефіцієнтом доданої вартості VAIC, нормою прибутку на інтелектуальний капітал, рентабельністю активів, рентабельністю власного капіталу. Визначені основні фактори і їх спрямованість на ринкову вартість.The essence of the concept of enterprise value, influencing factors the price. We propose a methodological approach to the study of influence factors on the basis of regression and factor analysis. Presents the results of empirical research on influencing factors the market value of machine-building enterprises of Kharkiv region. On the bas of regression analysis was identified the regularities of the relationship between market value and the value of intellectual capital, intellectual coefficient value VAIC, rate of return on intellectual capital, return on assets, return on equity. Identified key factors and their orientation to the market value of the fіrm.ukрегресійний аналізфакторний аналізринкова вартість підприємствмашинобудуванняінтелектуальний капіталрентабельність активівЕмпіричні дослідження факторів впливу на вартість підприємствArticle