Мороз, Володимир Михайлович2016-08-292016-08-292015Мороз В. М. Атестація професорсько-викладацького складу, як метод нормативно-правового механізму державного управління: протиріччя використання та напрями удосконалення / В. М. Мороз // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – Київ : ІЗВРУ. – 2015. – №6. – С. 135–140.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/22953У публікації надано результати аналізу змісту атестації як кадрової технології. З’ясовано місце та роль атестації у межах державно-управлінського впливу на розвиток кадрового потенціалу системи вищої освіти. Розглянуто зміст нормативно-правових актів щодо атестації науково-педагогічних працівників з одночасним визначенням основних протиріч які впливають на її ефективність. Стаття містить висновки щодо напрямів удосконалення та розвитку змісту інституціонального підґрунтя з метою підвищення ефективності процесу атестації професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів.The publication gives the findings of the validation content analysis as personnel technology. There was decided the place and role of certification within the public-administrative influence on the development of human resource capacity of higher education. There was considered the content of regulations regarding certification of teaching staff with simultaneous determination of basic contradictions that affect its efficiency. The article concludes on areas of improvement and development of content of institutional basis to improve the efficiency of the certification of the teaching staff in higher education.ukосвіта Україниякість освітньої послугидержавно-управлінський впливнауково-педагогічні працівникикадровий потенціалвищий навчальний закладcertificationquality educational servicespublic-administrative impactfacultyscholareducatorshuman resourceshigher education institutionmechanisms of public administrationАтестація професорсько-викладацького складу, як метод нормативно-правового механізму державного управління: протиріччя використання та напрями удосконаленняCertification of the faculty as a method of regulatory mechanism of public administration: the contradictions of use and directions for improvementArticle