Проскурня, Олена МихайлівнаКармінська-Бєлоброва, Марина ВолодимирівнаНосирєв, Олександр Олександрович2021-07-212021-07-212021Проскурня О. М. Забезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину / О. М. Проскурня, М. В. Кармінська-Бєлоброва, О. О. Носирєв // Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : матеріали круглого столу, 19 квітня 2021 р. / ред. кол.: І. В. Давиденко [та ін.] ; Одес. нац. екон. ун-т. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – С. 101-106.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53626Доведено, що особливим чинником в забезпеченні якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантину є управління призначенням. Управління призначенням ставить програми та стратегії, які поширює унікальну історію конкретного призначення.ukтуристичні фірмивразливістькризапослугиЗабезпечення якості менеджменту туристичних послуг в умовах всесвітнього карантинуThesis